עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

שינויי הגוף במהלך במהלך הריון

הריון הוא תהליך טבעי כרוך שינויים גדולים בגוף של אישה. זה שונה מאדם לאדם. כמה נשים יש הריונות ארוכים, קשים, לא נוחים כי שינוי בחיי היומיום שלהם כבר מההתחלה. לאחרים יש די קל הריונות השגרה היומית שלהם לא יכול לשנות עד לשבועות האחרונים לפני הלידה.

תוכן עניינים

הריון הוא תהליך טבעי כרוך שינויים גדולים בגוף של אישה. זה שונה מאדם לאדם. כמה נשים יש הריונות ארוכים, קשים, לא נוחים כי שינוי בחיי היומיום שלהם כבר מההתחלה. לאחרים יש די קל הריונות השגרה היומית שלהם לא יכול לשנות עד לשבועות האחרונים לפני הלידה.

הריון הוא מסע של תשעה חודשים גם לך ולתינוקך. במהלך תקופה זו הגוף שלך ישתנה, הן פנימית והן חיצונית. למרות גופה של אישה היה מעוצב להפליא ללדת, תהליך זה עשוי לגרום לאישה אי נוחות ולהטיל כמה מגבלות. בדרך כלל, פעילות גופנית ותזונה טובה יכולה להקל על אי-נוחות קלה של ההריון.

חלק מנשים גם יכולות להתחיל להרגיש קצת בחילה, ושדיה עשויה להיות יותר במכרז או עשוי לעקצץ במקצת.

עד סוף החודש השני, רמות של פרוגסטרון ואסטרוגן מתרבים באופן דרמטי, אשר בדרך כלל יוביל כמה מצבי רוח די רציני כי להתחיל עכשיו ולהמשיך דרך הריונה.

במהלך ההריון, ההורמונים שלך משתנים. זה עלול לגרום לך לחוות עליות ומורדות. אתם עשויים להרגיש נרגשים, עייפים, מודאגים, או כאילו אתה צריך לדבר על כל מה שקורה לך.

הפרשות וגינאליות מתרחשת בדרך כלל במהלך ההריון, בגלל שינויים הורמונליים. פריקה לבנה צהובה או גביני כי מלווה גרד, הצריבה היא לא נורמלית צריכה להיות מדווחת לגורם הרפואי המטפל בך.

תוספות חומצה פולית מומלצות לנשים המנסות להרות ובמהלך השליש הראשון של הריון. זוהי הפעם כי מוחו של התינוק ומערכת העצבים מתפתחים. חומצת פולית הוכחה כדי להפחית את הסיכוי של תינוק שנולד עם בעיות המכונות למומים בצינור עצביים, כגון ספינה ביפידה.

עולה תפוקת הלב כ -40% במהלך ההריון, להגיע המקסימלית שלה ב 20-24 של ההריון בשבוע ונמשכת ברמה זו עד טווח. הגידול בתפוקה יכול להיות כמו AS1 הרבה, 5L / min על הרמה בהריון לא. תפוקת לב רגישה מאוד לשינויי תנוחת גוף. רגישות זו עולה עם הריון התארכות, ככל הנראה בגלל הרחם פוגע הווריד הנבוב הנח, ובכך להקטין החזר דם ללב.

נשים הרות רבות מתלוננות על סחרחורת סחרחורת ברחבי הריונן. התעלפות נדיר אבל קורה גם אצל חלק מהנשים בהריון בריא. ישנן סיבות רבות על התופעות הללו. הצמיחה של יותר כלי דם בתחילת ההריון, הלחץ של הרחם הרחיב על כלי דם ואת הצורך הגובר של הגוף למזון כל יכולה לגרום לאישה בהריון ומרגישה סחרחורת וסחרחורת.

במהלך ההריון שלך, אתה עלול להרגיש עייף אפילו אחרי שאכלת הרבה לישון. נשים רבות מגלות שהם מותשים במיוחד בטרימסטר הראשון. אל תדאגו, זה נורמלי! זוהי הדרך של הגוף שלך אומר לך שאתה צריך לנוח יותר.
עומס חום במהלך הפעילות גופנית יוצר חשש משתי סיבות. ראשית, עליית טמפרטורת הליבה של האמא (היפרתרמיה) יכולה להזיק להתפתחות של התינוק. שנית, אובדן מי האמא (ההתייבשות) יכול להפחית את כמות הדם הזמינה לעובר ולהוביל לסיכון מוגבר התכווצויות פגות.

אקנה יהיה עוד חשש גדול בשבילך במהלך ההריון שלך. לא משנה כמה רע הם הופכים, להתרחק תרופות כפי שהם עלולים להשפיע על התינוק. לא לכל הנשים יש את הבעיה הזו ואתה רשאי מזל ולמצוא כי העור שלך יתנקה במהלך ההריון.

pregnant

https://www.articlesbase.com/womens-health-articles/how-body-changes-occur-during-pregnancy-376215.html | https://www.articlesbase.com/authors/peterhutch/51106 |

"Sad girl…" by michaeldorokhov is licensed under CC BY

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

כשילד פוחד

אמאל'ה איזה פחד! איך נעזור לילדים להתמודד עם פחד?

אלא שפחדים רבים אין להם סיבה הגיונית – הפחדים הלא רציונליים. בגיל הילדות הפחדים האלה שכיחים יותר בגלל הדמיון המפותח. ועם זאת, עם יד על הלב, גם לנו המבוגרים יש פחדים כאלה לא רציונליים, כמו פחד מג'וקים ועוד בעלי חיים חפים מפשע.

הפרעת קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער – ADHD

הפרעת קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער – ADHD

כמעט כל הילדים ובני הנוער מגלים קושי בימינו לשבת לפעמים בשלווה, לשים לב ולשלוט על הפעולות והאמוציות שלהם. כאשר התנהגות כזאת הופכת לשגרה יומיומית, סיבה אפשרית אחת עשויה להיות ADHD – הפרכת קשב וריכוז.